Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu zamówionego Towaru w terminie 14 dni w postaci nienaruszonej, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2015 roku " O prawach konsumenta (...)" , Dz.U.2014 poz. 827, rozdział 4 art.27.

Reklamacje proszę kierować na adres rybobranie.sklep@gmail.com lub pisemnie drogą pocztową na adres ul. Dolina Zielona 22, 65-154 Zielona Góra.

Zwrot Towaru odbywa się na koszt zamawiającego.

Do zwracanego Towaru należy dołączyć paragon lub fakturę.

Zwrócić można jedynie Towar fabrycznie nowy, nieużywany, nierozpakowany (nie dotyczy odzieży), w stanie nienaruszonym. Jakiekolwiek ślady używania spowodują odrzucenie zwrotu oraz odesłanie produktu na koszt kupującego.

Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

  • Anulowanie zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją.
  • Zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
  • Zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane osobiście w Sklepie i było uprzednio opłacone z góry.
  • Uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl